duminică, 23 ianuarie 2011

Light box retro

Problema de estetică pe care a constituit-o un coltişor din bucătăria Călinei s-a tradus, încă de la început, printr-o provocare creativă.

Aveam o bucătărie recent renovată, maximum funcţională având în vedere limitările spaţiului, şi, totuşi, ceva "nu se lega" din punct de vedere vizual. Dificultatea amenajării spaţiului a constat încă din primele faze (la care nu am participat, dar Călina s-a descurcat excelent) în volumele neconvenţionale şi grinzile şi ţevile inestetice vizibile.

În final, s-a obţinut un spaţiu mort desupra frigiderului, complet inestetic, pe care, iniţial nu ştiam cu ce să-l "umplem".



Mobila şi finisajele (tencuială decorativă pe perete şi granit pe pardoseli) au deja un aer vintage foarte chic şi special. Aveam nevoie de o soluţie pur decorativă, spaţiul disponibil fiind greu accesibil pentru a folosit pentru depozitare. După ceva consultări în familie, ideea finală a apărut ca urmare a sugestiei Zânei să folosim o reclamă luminoasă. Aşa că am propus un lightbox cu iluminare din spate, făcut special pe măsura spaţiului.

Am ales un poster ilustrând o cafenea din anii 50 - vintage deci, l-am cooptat în proiect şi pe prietenul Adi Cel-la-toate-priceput şi am dus ideea în realitate.







Iată o soluţie de folosire a unui spaţiu nefuncţional în scop strict estetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu