joi, 17 martie 2011

March 1

Cu milioane de scuze pentru intervalul scurs de la ultima postare, încep să va arăt cele 3 propuneri de amenajare în care am folosit culoarea lunii martie.

Aşadar, am folosit un plan real de living, pe care l-am amenajat în trei stiluri diferite, folosind trei palete de culori diferite.

Pentru prima variantă, am folosit această paletă, iar propunerea este o amenajare simplă, funcţională, fără prea multe artificii.




Am împărţit spaţiul în două zone cu funcţiuni diferite: spaţiul de relaxare care cuprinde canapeaua şi zona TV, şi un mini spaţiu de lucru cu un fotoliu şi o măsuţă pentru laptop, pe care le-am amplasat sub scară.



Pentru pardoseală am propus parchet într-o nuanţă nisipie, iar pentru pereţi, un dublu tratament: tapet şi vopsea lavabilă.


Covorul şi draperiile păstrează nuanţele paletei iniţiale însă au ca formă dominantă cercul, pentru a îndulci severitatea liniilor tapetului.

Pentru locul de lucru, delimitarea conceptuală se face cu ajutorul a două elemente: lampa de podea ăn formă de ou şi posterul cu yellow cab-ul new-yorkez.

majoritatea mobilierului este funcţională, oferind pe lângă funcţiunea primară, spaţii de depozitare suplimentare, în cazul nostru în special pentru cărţi şi reviste.

Ca accent cromatic am folosit un galben intens, prezent la feţtele mobilierului şi la ceasul de perete din nişa de sub scară.


Corpurile de iluminat nu sunt "în familie", însă fiecare dintre ele se integrează optim şi asigură iluminatul corect al ariei deservite.

Acestea fiind spuse, închei cu prezentarea primei amenajări.
Voi deschide în curând şi poll-ul unde veţi putea vota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu